Informace pro diváky

Sekce pro návštěvníky rally
Tratě, divácká místa a další

Divácky atraktivní rally bez nebezpečí

Divácka atraktivita rally se nemusí vylučovat s její bezpečností. Respektujte prosím pokyny organizátorů i pořadatelů tak, ať motorsport zůstane čirou radostí a skvělou podívanou pro všechny zúčastněné.

Na této stránce najdete všechny informace pro účastníky. Nechybí zde představení jednotlivých rychlostních zkoušek, videa z jednotlivých diváckých míst, ani interaktivní mapy.

Představení rychlostních zkoušek

RZ 1, 3

Kurdějov – Velké Němčice
Další informace

V klesání do Kurdějova je okolí zarostlé hustou vegetací, takže ke koukání zde nejsou vhodná ani bezpečná místa. Proto je uprostřed obce u kamenného mostku zřízeno divácké místo DM 1 KURDĚJOV, u kterého naleznete několik divácky vděčných variant. Soutěžní vozy k DM 1 jedou přes standardní zpomalovací retardér, pak prokličkují přes betonový mostek. Hned následuje náročný průjezd přes uzoučkou lávku u kavárny Gotic a pak obtížný „zalamovák“ doprava na hlavní silnici a podél potoka ven z obce.

Příjezd do DM 1 KURDĚJOV je od servisní zóny ulicí Bratislavskou, směr Břeclav a posledním výjezdem na kruhovém objezdu směr Boleradice. Po cca kilometru odbočte vlevo na účelovou cestu směr Kurdějov. Silnice je zde velmi úzká, jeďte prosím obezřetně a parkujte ještě před obcí.

Divácké místo 2

RZ 2, 4

Bojanovice – V. Pavlovice
Další informace

Po široké státní pak dojedou závodníci na divácké místo DM2 Boleradice-křižovatka. Zde se naplno brzdí a následuje hbitý objezd ostrůvku. Příjezd k DM2 je z obce Boleradice, parkování vpravo na hlavní silnici.

Divácké místo 3

RZ 2, 4

Bojanovice – V. Pavlovice
Další informace

Za rozhlednou je pravé odbočení na krátkou šotolinovou cestičku mezi oplocené vinohrady a následný klikatý asfaltový sjezd do Němčiček. V obci bude na hřišti zřízeno divácké místo DM 3 Němčičky, ze kterého je výhled na rychlý sjezd do levého „vracáku“ na širokou hlavní silnici u koupaliště. Občerstvení zajištěno a prosíme vás o ohleduplné parkování v obci.

Divácké místo 4

Další informace

DM4 U koní najdete ve Starovicích, když uprostřed obce odbočíte vlevo ke kostelu a po úzké obecní komunikaci dojdete pešky na okraj obce. V DM budete směřováni vlevo za stromy a uvidíte plné brzdy s levým odbočením do prudkého kopce.

Divácké místo 5

Další informace

DM5 Startovní je zřízeno na poli, pojme velké množství diváků a je zde velký přehledný prostor až k levé klopené zatáčce do kopce. Příjezd k DM od Starovic a na konci obce je umožněno parkování vlevo na poli.

Divácké místo 6

Další informace

DM6 Nadlesí je nejvyšším bodem tratě. Na výběr zde máte jednak sledování retardéru na křižovatce, když piloti okolo vás projedou dvakrát. V druhém průjezdu se dočkáte levého odbočení ven z okruhu směrem do údolí ke střelnici. K DM6 Nadlesí vede úzká cesta z Uherčic. Zpravidla je zde hodně parkujících aut, plánujte příjezd s předstihem.

Divácké místo 7

RZ 7, 10

V. Pavlovice – Nikolčice
Další informace

První zajímavé a snadno přístupné místo od servisní zóny v Hustopečích je DM7 Bojanovice –u křížku. Uvidíte rychlý příjezd s brzděním v mírné zatáčce a pravé odbočení na širší asfalt.

Přijedete sem jednoduše od kruhového objezdu na Bratislavské ulici a posledním výjezdem směr Boleradice. Ujedete 3 kilometry a zaparkujte na krajnici. Pěšky dojdete k diváckému místu, které je z velké části na vyvýšeném místě nad silnicí.

Následuje velký kvapík na širokém asfaltu kolem ZD (loni zde byla tribuna) a těžký nálet do Horních Bojanovic. Zatáčky u ZD můžete sledovat buď na svahu vlevo nebo na odbočce vpravo ke sběrnému dvoru. Přímo před branou ZD a u plotu areálu bude zakázaný prostor.

Divácké místo 8

RZ 7, 10

V. Pavlovice – Nikolčice
Další informace

DM 8 na návsi v Divákách je populární již mnoho let. Je zde atraktivní klikatý příjezd ulicemi na náměstíčko, zakončený objížděním ostrůvku. Zaujměte místa včas, nejlepší výhled z terasy u kostela je obsazený velmi brzy. Příjezd do DM 8 do Divák je buď od Šitbořic nebo z Boleradic. Parkování je vždy před obcí na jedné straně komunikace.

Z Divák vede pěkný, svodidly lemovaný asfalt nad obec. Na třinácti zatáčkách se tu pravidelně jezdí závody do vrchu. Na křižovatce nad obcí se zabočí vpravo směrem na Nikolčice a zprava se objede i následující ostrůvek u účelové cesty do Šitbořic.

Interaktivní rally mapy

Pátek

Sobota

Skvělé soutěže pro fanoušky rally

Nezapomeňte sledovat naše profily na Facebooku. Máme pro vás připraveny zajímavé soutěže o svezení v závodním speciálu.

Odebírejte newsletter
AGROTEC PETRONAS RALLY

Buďte s námi v kontaktu a mějte aktuality z první ruky.